Suomen Kädentaidot

Markkinointipaketti

Kootut ohjeet markkinointisi tueksi

Näytteilleasettajan markkinointipaketti sisältää käytännön ohjeet ja täsmävinkit, joilla voit markkinoida omaa osallistumistasi messutapahtumaan.

Markkinoi osallistumistasi!

Messuille osallistuu satoja näytteilleasettajia, joiden on tavoitteena kohdata samoja kävijöitä kanssasi. Markkinoinnin avulla voit erottua ja luoda vahvaa näkyvyyttä brändillesi jo ennen messuja omissa kanavissasi.

Hyödynnä valmiit materiaalimme!

 

Miksi markkinoida?

  • Näytteilleasettajan kutsu on vakuuttava, sillä asiakassuhde on jo luotu.
  • Kävijä suunnittelee päivänsä jo etukäteen, varmista, että olet suunnitelmissa mukana.
  • Sähköposti, some, omat verkkosivut tai henkilökohtainen kutsu – hyödynnä kaikki kanavat.

 Mistä materiaaleja?

Tampereen Messujen materiaalipankkiin on koottu kuvamateriaaleja markkinointia sekä turvallisuusviestintää varten. Näitä materiaaleja voit jakaa omissa kanavissasi vapaasti. Valittavanasi on kuvia, jotka toimivat somekanavissa. Voit ladata myös erilaisia bannereita verkkosivuille tai uutiskirjeisiin.

materiaalipankkiin 

Koska markkinoidaan?

4 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Olemme mukana”
  • Kerro asiakkaillesi messuosallistumisestasi omissa kanavissasi ja verkkosivuilla. Ota hyötykäyttöön valmiit materiaalit.
3 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Aktivoi asiakkaasi”
  • Aktivoi omat asiakkaasi hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Kysy asiakkailtasi ja sidosryhmiltäsi, mitä he haluavat nähdä tulevassa tapahtumassa? Minkälaisia odotuksia asiakkaillasi on? Avaa ovet keskustelulle. Voit saada arvokkaita vinkkejä messusisältöön.
2 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Meidän osasto”
  • Julkaise oman osastosi sisältö: mitä palveluja tai tuotteita esittelet – onko nähtävillä uutuuksia, kilpailuja tai muita kiinnostavia sisältöjä? Innosta oma yleisösi! Voitko laittaa käyntiin somessa esimerkiksi arvonnan?
1 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Käytännön infot ja tapahtumasisältö”
  • Käy läpi käytännön infot: mistä teidät messutapahtumassa löytää, koska olette paikalla ja kuinka teidät löytää. Käännä asiakkaiden ajatukset jo konkreettisesti tapahtumaan. Kerro asiakkaillesi myös muusta tapahtumasisällöstä, kokonaisuus innostaa.
Tapahtumaviikolla | ”Nähdään pian”
    • Nosta esiin oma messuosastosi, tarjoukset sekä uutuudet. Innosta asiakkaasi osallistumaan tapahtumaan.
Tapahtuma-aikana | ”Täällä ollaan”
  • Someta ja infoa suorana omalta osastolta! Hyödynnä päivityksiä, livejä sekä tarinoita – ota kaikki irti messuosallistumisestasi.

Muista tägätä meidät somessa

Facebook
Suomen Kädentaidot -messujen sivu

Instagram
@suomenkadentaidot

Liitä meidät aina mukaan, jotta voimme jakaa sisältösi.